This is me... then

Jag har nog alltid varit den tjejen som aldrig riktigt har vågat ta för sig i livet. Hon tjejen som kunde ha en massa tankar i sitt lilla huvud men aldrig delade med sig om sina åsikter, just för att man brydde om sig för mycket vad andra tyckte och tänkte om en. För låt oss prata klarspråk, folk har en tendens att döma en person rätt snabbt. Visserligen kan vi inte göra något åt detta eftersom det alltid kommer att vara så vare sig vi vill eller inte, men det viktigaste är ändå inte att du ska få folk att tycka om dig, utan det viktigaste är att du tycker om dig själv som du är och trivs med dig själv! Kan inte folk accpetera att du är du är det självklart ett stort problem, men inte ditt problem utan deras. Detta har jag insett genom mina erfarenheter under livets gång, och därför har jag blivit den personen som jag är idag. Inte en helt annan person, men en person med en helt annan personlighet. Låt mig presentera mig själv, Alejandra, tjejen med ett starkt självförtroende.

Min blogg kommer delvis att handla om hur du bygger upp ett bättre självförtroende men jag kommer även att skriva om mina tre andra stora intressen, hälsa, musik och skönhet. I min blogg kommer jag att dela med mig om mina åsikter, kunskaper och erfarenheter. Jag hoppas ni kommer att gilla det!

Puss & kram
Alejandra



Kommentarer
Postat av: emma

tackar :D Dom finns på rean på H&M :)

2010-01-26 @ 22:49:28
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: Malin

riktigt niice blogg, du har mig som en trogenläsare:P, Jay sean är gryym!:)

2010-01-29 @ 10:31:01
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: sarah

ops råkade skicka från min systers nammn innan det va inte mjomalin.... som skicka it was me. just so u know.

2010-01-29 @ 10:32:19
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0