Lil' Wayne - Rebirth

Efter att Lil' Wayne har sammarbetat med stora artister nu på sistonde så släpper han äntligen en ny skiva! Fast jag kan säga att jag blev riktigt besviken när jag hörde den, det är inte alls hans stil. Skivan lutar mer åt rockgenren, vilket inte alls passar honom enligt min mening. Visst kan man testa sig på olika musik genrer, som t.ex. Rihanna har gjort men jag hoppas verkligen han går tillbaks till hiphop igen. Fast för dem som gillar rock kommer nog att gilla skivan, men däremot är inte jag inte en rocktjej så det här va inget för mig. Det finns en låt på skivan som va bra dock, '''I'll  die for you'', det va verkligen den enda som va hyffsat bra!



Kommentarer
Postat av: sarah

Håller med dig om att han passar mer ihop med hiphop genren men vissa låter är riktigt bra som han gör med rock genren.=)

2010-02-04 @ 17:46:40
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/
Postat av: Emelie Utterström

lil wayne är gryyyym :D

2010-02-04 @ 21:03:35
URL: http://celebratelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0