Ett bra klädval ökar självförtroendet

När man väljer och köper kläder, väljer och köper man oftast det som man tycker ser snyggast och bäst ut på en. När man klär på sig på morgonen eller väljer ut kläder som man ska ha på sig på en fest, blir det oftast att man får byta om hundra gånger ungefär, just för att man inte känner sig bekväm eller snygg ut i det man har valt från början. Det är viktigt att man trivs i det man ska gå runt med i stort sett hela dagen och att man tycker att man ser snyggast ut utav alla man möter på under dagen. Om du känner dig fräsch och klär dig fint kommer du att må bra.

När det kommer till att köpa märkeskläder, är det viktigt eller inte? Enligt min åsikt är det inte viktigt med att bära märkeskläder men själv får jag bättre självförtroende av att ha märkeskläder på mig. Jag känner mig både mer finare och snyggare i ett dyrt märkesplagg, har ingen aning om varför det är så faktiskt men jag är nog inte ensam om det heller. Fast att blanda billigt och dyrt tycker jag är en bra kombination.

Jag hörde en gång om en säljare som tog på sig kostym varje gång han skulle avsluta en viktig kund, grejen va att han att han sålde över telefon. Ett bra klädval ger mer självförtroende än va du tror att det gör!


                                       

Kommentarer
Postat av: Emelie Utterström

SV: Hihi tack så mycket! Han är ifrån Syrien :)



Dyrt och billigt är riktigt bra att matcha :)

2010-02-08 @ 17:37:52
URL: http://celebratelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0